חכמת ההמונים לצרכנים

המקום שלך להשפיע ולהשמיע את קולך לשאר הצרכנים – קיבלת שירות מצוין? חושב שיש מקום לשיפור? עולם חוות הדעת מאפשר לך לשתף את חוות דעתך ולדרג את בית העסק בצורה שקופה ומהימנה. כל חוות דעת תזכה אותך בנקודות למימוש הטבות שוות!

החל מתאריך 01.01.22 ייסגר מועדון הגולשים וכמו כן אפשרות צבירת הנקודות.

כל גולש שעד תאריך זה לא נרשם למועדון ו/או לא צבר נקודות כלל, לא יוכל לצבור נקודות.

כל חברי המועדון אשר בתאריך 1.1.2022 היו כבר בעלי נקודות, יוכלו לממשן עד לתום חצי שנה מיום פרסום הודעה זו.

מימוש הנקודות יעשה בהתאם לתנאים הקיימים ועד לתאריך 01.07.2022

מימוש הנקודות יתאפשר דרך הלינק הבא :
מימוש נקודות זאפ קאלב
בכל שאלה, הנכם מוזמנים לפנות בהודעת וואטספ לשירות הלקוחות במספר 054-146-6492

מדוע כדאי לכתוב חוות דעת
עולם הצרכנות של ימינו מקיף אותנו בכמות עצומה של מידע ופרסומות– דבר המקשה עלינו להבחין ולהחליט מיהו העסק הטוב ביותר עבורנו. אנו יודעים ש"אין חכם כבעל ניסיון" ולכן הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה צרכנית נבונה היא בעזרת חוות דעת של אחרים. זאת ההזדמנות שלך להביע את דעתך האישית, להשפיע על שאר הצרכנים ואף להביא לשיפור אצל בית העסק – הכל בידיים שלך. כתיבת חוות דעת עוזרת לנו ולכם לבנות את קהילת הצרכנות הדיגיטלית הגדולה של ישראל! אנחנו אוהבים גם לפרגן לחברים שלנו – כל חוות דעת שתפורסם תזכה אותך בנקודות אשר יצברו בחשבונך. צירוף תמונה או חשבונית לחוות הדעת תכפיל את כמות הנקודות! את הנקודות שיצברו ניתן לממש למגוון שוברים מעמוד מעמוד ההטבות שלנו


כיצד כותבים חוות דעת
נרשמים, מוצאים וכותבים! לאחר הרשמה חד פעמית (לא לשכוח לאשר את הרישום ע"י לחיצה על הלינק במייל שנשלח אליך), מוצאים את בית העסק במנוע החיפוש לפי שם העסק והאזור. בכרטיס בית העסק או המסעדה שברצונך לכתוב עליה, לוחצים על כפתור "כתוב" המופיע מתחת לשם בית העסק וממלאים את טופס חוות הדעת.


כללים לכתיבה נכונה של חוות דעת
חוות הדעת של הגולשים באתרינו נועדו לסייע לגולשים אחרים לקבל החלטה, ולכן חשוב לוודא שחוות הדעת שכותבים תהיה אישית, עניינית ואיכותית. אנו מחוייבים לשקיפות, אמינות והגינות כלפי הגולשים וגם כלפי בתי העסק ולכן יש להקפיד על הכללים הבאים:

  • חוויה אישית – אנחנו רוצים לשמוע על חוויה אישית שלך מול בית העסק או נותן השירות.
  • הצמדות לעובדות – חוות הדעת צריכה להיות מדויקת ועניינית ולכלול עובדות אמיתיות.
  • כתיבה איכותית - אין לכתוב חוות דעת אשר מכילה שפה בוטה או שיש עמה הוצאת לשון הרע. כדאי להקפיד שלא לכתוב עם שגיאות כתיב.
  • תומכת החלטה – כדי שחוות הדעת שכתבתם תעזור לגולשים אחרים חשוב להיות ממוקדים במסר אותו רוצים להעביר.
  • עדכנית ורלוונטית - בכדי שחוות הדעת תהיה רלוונטית ועדכנית, יש לכתוב על עסקאות ורכישות שבוצעו במהלך 12 החדשים האחרונים בלבד.
חוות דעת שלא תעמוד בכללים שהוצגו, לא תפורסם.

© כל הזכויות שמורות ל-Zap Group