לכל שאלה יש תשובה
לא הבנת כיצד מוסיפים חוות דעת? יש לך שאלות בנוגע לאופן מימוש ההטבות? עדיין לא מוצא את הכניסה לאיזור האישי? אין בעיה! כל התשובות לשאלות אלו ועוד הרבה נוספות מופיעות כאן. במידה ושאלתך אינה מופיעה אנו מזמינים אותך לפנות אלינו באמצעות טופס "צור קשר"
כל גולש שעד תאריך זה לא נרשם למועדון ו/או לא צבר נקודות כלל, לא יוכל לצבור נקודות.
כל חברי המועדון אשר בתאריך 1.1.2022 היו כבר בעלי נקודות, יוכלו לממשן עד לתום חצי שנה מיום פרסום הודעה זו.
מימוש הנקודות יעשה בהתאם לתנאים הקיימים ועד לתאריך 01.07.2022
מימוש הנקודות יתאפשר דרך הלינק הבא :
מימוש נקודות זאפ קאלב
בכל שאלה, הנכם מוזמנים לפנות בהודעת וואטספ לשירות הלקוחות במספר 054-146-6492
- ש: מה זה בכלל zap club ולמה כדאי לי להירשם?
ת: zap club הינו מועדון הגולשים הייחודי של zap group המהווה את קבוצת הצרכנות הדיגיטלית הגדולה ברשת הישראלית עם למעלה מ-280,000 חברים עד כה. אנו ב- zap group מאמינים בצרכנות נבונה המאפשרת לגולשים לקבל החלטה מושכלת ונכונה עבורו בתחומי צרכנות שונים בעזרת כלים חכמים וכל המידע הרלוונטי. הצטרפות למועדון הגולשים מאפשר לכל גולש לקחת חלק בבניית קהילת הצרכנות באתרינו השונים - לכתוב חוות דעת איכותיות על בעלי עסקים ובכך להביע ולהשפיע, לצבור נקודות למימוש הטבות ושוברים, להירשם לניוזלטרים, לקבל איזור אישי ייחודי לשמירת בתי עסק מועדפים ולהשתמש בשירות הזמנת שולחן.
- ש: איזה אתרים שותפים ל-zap club?
ת: zap club מאגד בתוכו את אתרי zap group המובילים. כיום שותפים למועדון האתרים zap דפי זהב, zap rest ו-zap השוואת מחירים. בקרוב יצטרפו גם האתרים zap מתחתנים, אתר zap restמשלוחים ועוד מאתרינו הרבים.
- ש: כיצד מצטרפים ל- zap club?
ת: ניתן להצטרף בקלות ע"י התחברות באמצעות חשבון ה-Facebook או ע"י הרשמה חד פעמית עם מייל וסיסמה. במידה ובחרת להירשם עם מייל וסיסמא, עליך לגשת לתיבת הדוא"ל שלך וללחוץ על הקישור "סיום תהליך הרישום" בהודעת המייל שנשלחה אליך. כך נוכל לאמת את פרטיך ולוודא שכל חבר הלוקח חלק בפעילות מועדון הגולשים הינו אמין ואמיתי.
- ש: מהו האיזור האישי וכיצד נכנסים אליו?
ת: האיזור האישי מרכב עבורך את הפעילות והמידע האישי שלך – מצב הנקודות, חוות הדעת שכתבת, עדכון/מחיקת חוות הדעת, כניסה לעמוד ההטבות למימוש הנקודות, רשימת בתי עסק מועדפים והתגובות שפרסמת לחוות דעת של גולשים אחרים. הכניסה לאיזור האישי מתבצעת ע"י לחיצה על שם המשתמש שלך בראש העמוד.
- ש: כיצד כותבים חוות דעת?
ת: על מנת לכתוב חוות דעת על בית עסק, מסעדה או איש מקצוע יש לחפש את כרטיס העסק שלו במנוע החיפוש (ע"י הקלדת שם העסק או לפי תחום/קטגוריה). לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "כתוב" המופיע מתחת לשם העסק ברשימת התוצאות. כמו כן, ניתן להיכנס לתוך כרטיס בית העסק וללחוץ שם על כפתור "כתוב חוות דעת". כמובן שעל מנת לכתוב חוות דעת עליך להיות רשום ל-zap club.
- ש: מהם הכללים לכתיבת חוות דעת?
ת: על חוות הדעת של הגולשים באתר לסייע לגולשים אחרים לקבל החלטה, ולכן חשוב לוודא שחוות הדעת שאתם כותבים תהיה אישית, עניינית ואיכותית. בבואכם לכתוב חוות דעת, חשוב להקפיד על הכללים הבאים: חוויה אישית – אנחנו רוצים לשמוע על חוויה אישית שלכם מול בית העסק או נותן השירות. הצמדות לעובדות – חוות הדעת צריכה להיות מדויקת ועניינית ולכלול עובדות אמיתיות. כתיבה איכותית - אין לכתוב חוות דעת אשר מכילה שפה בוטה או שיש עמה הוצאת לשון הרע. כדאי להקפיד שלא לכתוב עם שגיאות כתיב. תומכת החלטה – כדי שחוות הדעת שכתבתם תעזור לגולשים אחרים תנסו להיות ממוקדים במסר אותו אתם רוצים להעביר. חוות דעת שלא תעמוד בכללים שהוצגו, לא תפורסם באתרים.
- ש: השקעתי בכתיבת חוות דעת! למה היא לא פורסמה?!
ת: על מנת שחוות הדעת תישלח אלינו במערכת, עליך להיות רשום כגולש שאימת את פרטיו (ע"י לחיצה על הלינק במייל שנשלח אליך בעת ההרשמה) ולכן אולי בכלל לא קיבלנו את חוות הדעת שכתבת! וודא שאישרת את הרשמתך. כמו כן, כל חוות דעת המגיעה אלינו (חיובית או שלילית) נבחנת ע"י הצוות שלנו כדי להבטיח שמדובר בחוות דעת איכותית, אמינה והוגנת. ייתכן שנבקש מכם להשלים פרטים או לשלוח לנו הוכחת קנייה כדי לאמת את הדברים – הכל במטרה להביא לשקיפות והגינות. במידה ונמצא שחוות הדעת פוגענית, לא אמינה או אינה מספקת עובדות על חוויה אישית לא נוכל לפרסם אותה באתר.
- ש: כיצד אני יכול למחוק/לערוך את חוות הדעת שכתבתי?
ת: שינויים והסרת חוות הדעת שכתבת ניתן לעשות בקלות באיזור האישי. לכניסה לאיזור האישי יש ללחוץ על שם המשתמש שלך בראש העמוד.
- ש: כיצד אני צובר נקודות?
ת: אנו מפרגנים לך עם נקודות על מגוון פעולות באתרים שלנו אשר יצברו אוטומטית בחשבונך למשך שנה: הרשמה למועדון, כתיבת חוות דעת, צירוף תמונה/חשבונית לחוות הדעת, הזמנת שולחן באתר zap rest ועדכון הפרופיל האישי.
- ש: כיצד ניתן להתעדכן במצב הנקודות שלי?
ת: מצב הנקודות שלך יופיע לך תמיד בראש העמוד לאחר ביצוע התחברות. כמו כן, תוכל לראות את מצב הנקודות שלך באיזור האישי או בעמוד ההטבות. באפשרותך לצפות בפירוט הנקודות שלך – כמה נקודות קיבלת ועל מה וכמה נקודות ירדו לך למימוש שוברים, על ידי לחיצה על מספר הנקודות.
- ש: כיצד מזמינים הטבות ושוברים?
ת: פשוט נכנסים לעמוד ההטבות שלנו דרך האיזור האישי ושם בוחרים את סוג ההטבה והכמות הרצויה, ממלאים את הפרטים האישיים למשלוח וממתינים ליד תיבת הדואר לשובר שכבר בדרך אליכם.
- ש: כיצד אקבל את השוברים שהזמנתי?
ת: מרבית השוברים הינם מודפסים ולכן ישלחו אליך בדואר רשום באמצעות דואר ישראל אל סניף הדואר הקרוב לביתך, בהתאם לכתובת שהזנת בבקשה למימוש. לאחר שליחת השובר אנו נשלח אליך את מספר המעקב של דבר הדואר, כך שתוכל לעקוב ולהתעדכן במצב המשלוח.
- ש: האם אפשר לממש כמה שוברים שאני רוצה?
ת: אנחנו אוהבים להישאר חברים לאורך זמן ולכן על מנת להבטיח מימוש הגון של ההטבות שלנו, ניתן לממש רק 600 נקודות ברבעון (לפי חלוקת הרבעונים של לוח השנה הלועזי). במידה וצברת יותר נקודות, המתן מעט ותוכל לממש אותן ברבעון הבא – הנקודות נצברות לחשבונך למשך שנה.
- ש: כיצד מעדכנים את הפרופיל האישי ומדוע זה כדאי לי?
ת: באפשרותך לעדכן את הפרופיל האישי שלך בתוך האיזור האישי – לשנות את שם התצוגה, להוסיף/לשנות את תמונת הפרופיל ולעדכן את הפרטים האישיים שלך. ההחלטה כיצד תוצג באתר הינה בידיים שלך! כל הפרטים האישיים בפרופיל שלך נשארים אישיים ואינם מוצגים באתר – הם נועדו לשפר את חווית הגלישה שלך באתר. עדכון הפרופיל האישי יאפשר לך לצבור עוד נקודות רבות לחשבונך – עד 100 נקודות לעדכון כל הפרטים.
- ש: כיצד משתמשים בשירות הזמנת שולחן?
ת: על מנת להזמין שולחן למסעדה בקלות ובזריזות יש להיכנס לעמוד הזמנת שולחן שבאתר zap rest- לאחר בחירת המסעדה יש למלא את פרטי ההזמנה ולהמתין לאישור מהמסעדה. לאחר הביקור במסעדה יוזנו הנקודות אוטומטית אל חשבונך האישי.